Мета: ознайомити учнів з будовою вуха — найважливішого приймача звуку людини; на основі розподілу звуків за частотами, розглянути інфразвук, ультразвук та способи їх застосування; з'ясувати, який вплив на живі організми мають різні звуки; розвивати вміння аналізувати фізичні, біологічні й хімічні явища, робити висновки; сприяти культурному й екологічному вихованню учнів.

 Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Зміст уроку

1. Джерела звуку.

2.Поширення звуку.

3.Орган слуху людини.

4.Нечутні звуки.

5.Звук і живі організми.

6.Хочеш дізнатися більше? (Що спільного у кажана і підводного човна?)

Для тих, хто любить фізику,

Для тих, хто не любить фізику,

Для тих, хто ще не знає, що він любить фізику,

Я прагну довести, що фізика — це цікаво!

скачати  

Додати коментар


Захисний код
Оновити