Тема. Дисперсія світла.

Мета уроку: сформувати уявлення про дисперсію світла, про залежність показника заломлення світла від  кольору, про спектральний склад білого світла; розширити знання учнів про гаму кольорів та їх практичне застосування; виховувати почуття прекрасного у пізнанні природи.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Обладнання: таблиця з кросвордом, ноутбук, проектор, призма, світлофільтри, кольоровий круг з електродвигуном, картки, призма прямого зору, портрет Ньютона, таблиця з кросвордом, квітка.

Зміст уроку

1.Організація класу.

2.Активізація знань учнів. Повторення вивченого матеріалу.

 

 

Бесіда з учнями.            

Природа прекрасна і загадкова, а в пізнанні чудова і захоплива.

Ми не завжди звертаємо увагу на красу яку дарує нам природа; на те багатство кольорів, яке має кожна пора року: зелена травичка, блакитне небо, розмаїття квітів, осіннє листя… Важко уявити, що було би, якби колір зник. Яким  би був наш світ?

Показ слайдів на ноутбуці (кольорові і чорно-білі картинки).

Отже, світ став би дуже бідним, непривабливим, чорно-білим, сірим.

За яких умов ми бачимо світ кольоровим? (коли є світло)

Повторення матеріалу про світло і світлові явища.

Гра «Квітка – семицвітка» . Кросворд.

З виворітної сторони квітки написані запитання до кросворду, який розкриє тему уроку.

Учні обирають пелюстку і дають відповідь на запитання:

1.Що є для нас основним джерелом світла?(сонце)

2.Яке штучне джерело світла ми найчастіше використовуємо? (лампочка)

3.Природний приймач світла, який годує все живе на Землі (зелене листя).

4.Лінія вздовж якої розповсюджується світло. (промінь)

5.Як називається явище за допомогою якого можна отримати «сонячного зайчика»? (відбивання)

6.Як називається явище, коли світло проходить межі двох середовищ? (заломлення)

7.Частина простору куди не потрапляє світло. (тінь)

скачати урок  

 

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити